Friday 8 September 2017

Binary Alternativ Expert Trend Trader Plus


Trend Trader Review 8211 Scam Aware Här på Trustedbinaryreviews har vi aldrig varit så överväldigade med e-post och kommentarer om ett visst program. Tidigare släppt under saemnamnet, Trend Trader, är detta en återutgivning av ett binärt options-handelssystem som har massivt förnyats för den nuvarande marknaden. TREND-Trader har byggts från grunden, med beaktande av all feedback från tidigare iteration, med inbyggda toppmodernalgoritmer och är nu tillgänglig igen för att vi ska kunna använda. Det har varit ett omfattande beta-test (vilket vi inte var med i) och flera av de involverade beta-testerna har skickat över mycket övertygande bevis för att denna programvara skiljer sig avsevärt från vad vi hittills har sett. Bläddra ner till botten för att se min videorecension av Trend Trader-programvaran, med resultat från ett nytt konto öppnat under ett kompisnamn. Jag har varit säker på att dessa nya algoritmer är på plats. Jag har skickats skärmdumpar från nuvarande TREND Trader-medlemmar som visar fantastiska vinster. Men att vara skeptiker som jag är, jag kommer bara tro på det när jag själv testa det. Tyvärr har informationen skickats till mig i strikt förtroende (det mesta av beviset omfattas av ett strängt icke-upplysningsavtal) så jag kan inte lägga upp det på hemsidan, men det har varit så väldigt imponerande jag ska göra ett riktigt pengar test på detta Så snart som möjligt. Vad är TREND Trader Trend Trader är Binary Options trading programvara som erbjuder funktioner som vi aldrig tidigare sett i ett paket 8211 en manuell signaltjänst, automatisk pilothandel och klicka för att handla alternativet också. Så du kan antingen göra allt själv eller låta mjukvaran göra det. Eller ha det bästa av båda världarna och välj bara dina föredragna affärer och handla dem direkt från programfönstret. 93 Noggrannhet Minimal risk Över 1000 dollar daglig vinst Helt automatiserad Över 1000 framgångsrika återförsäljare varje vecka 24 timmar 1 på 1 livstidsstöd Konsistenta uppdateringar Lätt att använda Finansiella databaser Alla dessa saker är definitivt tillräckligt för att få mig intresserad utan att huvudet kommer upp från andra handlare. Försäljningssidan Omedelbart märker jag den falska knappheten som används på Trend Trader-frontsidan. Det finns en fläck vänster knapp längst upp till höger. som när jag klickar på det berättar jag att det finns 15 licenser kvar. Det finns också lite popup längst ner till höger med realtidsvinster, Trend Trader-medlemmens namn och belopp som uppnåtts. Jag har aldrig riktigt bryr mig om den här typen av skript, jag tycker det är ganska irriterande, men jag har sett den här stilen som används på många en försäljningssida, inte bara i binäralternativen. Med detta sagt, om programvaran är lika effektiv som vi tror, ​​kan man skriva en viss vag indikation på hur mycket vinst och vinst som ska göras globalt. Under Trend Trader-videon, som dominerar den här sidan, hittar jag lite fin grafik som säger att denna programvara är tillgänglig på vilken enhet som helst. Inga ord används för att säga detta. Jag gillar det. Vad gör Trend Trader annorlunda än andra binära optionssystem som jag ännu inte har funderat på, men här står det 93 exakt. Det verkar lite farfetched för att vara ärlig. Jag ska försöka hålla ett öppet sinne som jag har sett siffrorna, men verkligen 93 är hög. Det finns en cool skjutreglage mot botten av sidan med Facebook och Twitter kommentarer bläddra igenom den. Ur ett designperspektiv ser det väldigt bra ut. TREND Trader video Videon börjar som de flesta gör med en röst och text. VD för Trend Trader gör ett utseende, Jonathon Miller och förklarar att han började Trend Trader 2011 med hopp och idé att spricka koden på finansmarknaden. Han har ett lag av de bästa handlarna och analytikerna från Wall Street och äntligen har de knäckt det. De har skapat en kraftfull algoritm som använder de databaser den ansluter för att hitta lönsamma affärer. Detta är den heliga graden av binär optionshandel. Som en sidotal har jag länge haft en tro på att de stora handelshusen har haft denna kunskap och teknik under lång tid men höll hemligheten fast för sig själva. It8217s är bara en fråga om tid innan andra utvecklare knäcker koden och låser upp hemligheterna. Trend Trader är ansluten till de största finansiella databaserna i världen och använder informationen för att hitta repetitiva mönster. Den använder den här informationen för att hitta när historiken sannolikt kommer att upprepa sig, och om noggrannheten är över 93 kommer den att placera handeln. Videon går in i mycket mer detalj, men det är den allmänna idén. Fångsten är att Trend Trader samlar 0,30 cent för varje lönsam handel du gör. Systemet är helt gratis och det är därför. Men 0,30 cent är ingenting om det gör pengar som de säger. Det är en chockerande liten provision för en handel som kan vara värd 1000. Den här videon har inte många skärmbilder av fina hus eller snabba bilar. Det kan bara vara bra Vi har alla sett tillräckligt med dessa för att fylla livslängden hos en stor kattfamilj. Det finns två vittnesmål som du också kan kolla längst ner på framsidan. Nu skulle jag gissa att vittnesmålen är skådespelare, men det enda bevisar inte mycket eftersom de flesta försäljningsvideoer görs med skådespelare, det är vad de är för. I själva verket när jag kollade på deras ansvarsfriskrivning på webbplatsen säger det faktiskt och jag citerar 8220 För att skydda integriteten hos våra många kunder och anställda, kan professionella aktörer ha använts för att skildra erfarenheten från verkliga kunder och handelserfarenhet av våra anställda. All information och resultat som presenteras av TRENDtrader har verifierats och godkänts av experthandlare8221 Rättvist spel på insynen på den ena killen. Vi respekterar att mycket i en bransch som nyligen förnekats av översvämningar av falska aktörer och falska påståenden. De förklarar också i den här videon att 93-noggrannheten är den procentandel av noggrannhet som måste finnas för Trend Trader-programvaran för att göra handeln. Den andra Trend Trade-sidan I videon visar Jonathan Miller oss att vi måste skapa vårt nya mäklare konto och finansiera det. De arbetar bara med denna speciella mäklare. Resten av sidan har samma information som framsidan, förutom FAQ-sektionen. Det verkar ganska komplett, de flesta frågor besvaras. Det finns en supportavdelning att kontakta om du har ytterligare frågor. De har blandat innehållet lite, men i grunden är det samma information. Det finns en liten glider längst ner med realtidsvinster, dessa en Trend Trader-medlemmar och de belopp som gjorts i de senaste branscherna glider längs. Eller åtminstone så är det hur det ser ut. Verkligen det är ett fint snyggt manus. Slutsats Jag måste säga om jag inte hade hört det från hästarnas mun så att säga, jag skulle inte vara så säker på min åsikt just nu. Jag ska testa Trend Trader ut mig själv som jag måste veta om det här är den verkliga affären. Jag gillar potentialen i mjukvaran 8211 med signaler, automatisk handel och klick-till-handel allt i ett. Det är bra för någon näringsidkare, även om 93 noggrannhet verkar lite över toppen. Men hej, de flesta marknadsföringsföretag kommer att pryda lite. Let8217s tar det som en grund 8211 säger they8217ve prydda 10 8211 that8217s fortfarande runt 85 framgång som skulle vara fenomenal. Så vi kommer att hålla ett öppet sinne om den här. Men det finns några saker jag ogillar på den här webbplatsen. Videon är inte dålig 8211 Jag har sett så mycket värre, men jag har sett mycket bättre. Att vara en bra programvara och handelsföretag betyder inte att du är bra på marknadsföring, så vi kan förlåta dessa mindre problem. Beviset är i pudding, som vi säger. Med detta sagt gillar jag Trend Trader webbdesign och det faktum att det inte finns ett överflöd av vittnesmål och falska uttalanden här. Inga riktiga bluff klockor ringer på denna Trend Trader sida för att få mig att hålla sig borta. Med det sagt kommer jag att registrera mig med mäklaren, med hjälp av detaljer kommer jag inte att dela av uppenbara skäl och jag kommer att börja testa Trend Trader Software. Så snart jag har någon relevant information ska jag uppdatera er alla. För att kolla in Trend Trader själv klickar du här. Snälla hjälp mig att sprida ordet genom att dela denna Trend Trader-recension i ditt sociala medienätverk. Och glöm inte att prenumerera på min YouTube-kanal för att få alla mina senaste recensioner. Jag har också ett nyhetsbrev som du kan prenumerera på på min hemsida. 11 februari 2016 klockan 5:43 Hi Louis, jag anmälde mig just till trendbranschen. På grund av anslutningsproblem slutade jag dock att skriva två gånger med samma e-postadress. Det fungerade för andra gången, och på trendtrader-appen fick jag veta att jag skulle skapa ett konto med Bloombex men jag kunde inte få en 8220Email redan existerande8221-fel). Jag försökte logga in med en annan e-postadress när jag ringde från BinaryBook. Agenten sa att det var att hjälpa mig med mitt nya Trend Trader-konto skapande. Jag gjorde en insättning på 250 med honom. När jag loggar in på BinaryBook kan jag se min insättning (jag har till och med gjort några manuella affärer och vann de flesta av dem), men när jag ansluter till mitt traderkonto för tre (med samma uppgifter) ser jag fortfarande aktiveringssidan för Bloombex-kontot , och mitt saldo visar 0.00 Finns det en fördröjning innan trenderhandlarappen blir synkroniserad med mäklaren Kan du hjälpa mig med den 11 februari 2016 kl 12:40. Det kan innebära att ditt konto inte är kopplat ordentligt, eller om ditt mäklarekonto är inte verifierat korrekt Du kan maila support för att kontrollera, eller maila mig infotrustedbinaryreviews och I8217ll vidarebefordra den till att stödja dig. Låt mig veta mäklaren och e-postadressen du brukade anmäla dig till. 10 februari 2016 kl 12:13 Jag började Trend Trader för 1 månad sedan med bloombex, och min första balans växte 4 gånger. Men under de senaste två veckorna slår min ITM bara 50, så jag tappar stadigt pengar. Hur är dina resultat nyligen med TrendTrader Vad är din inställning Tack för dina recensioner 12 februari 2016 klockan 11:46 Hej Ben, Trend Trader är inställd på 90 styrka, alla valutor kryssas, jag har tagit silver och guld bort nyligen, och Jag har också tagit Apple och Google bort. 9 februari 2016 klockan 5:33 hej louis, jag hade anmält trendhandlare och undertecknad till den tilldelade mäklarens binära bok och jag fyller upp 250 till binärt alternativ, men varför trenden handlar 0 - var det finns 250 i binär Bok tack till dig den 11 februari 2016 kl 12:52 Det kan innebära att ditt konto inte är kopplat ordentligt, eller om ditt mäklarekonto inte har verifierats korrekt. Du kan maila support för att kontrollera, eller maila mig infotrustedbinaryreviews och I8217ll vidarebefordra den till att stödja dig. Låt mig veta mäklaren och e-postadressen du brukade anmäla dig till. 9 februari 2016 kl 04:18 när jag registrerade mig för trendhandlare jag hade 6 olika mäklare ring mig, varför händer detta 11 februari 2016 kl 12:54 De är alla efter din verksamhet I8217m rädd att bara don8217t bli pressad till att göra något du inte har råd att göra. 1 februari 2016 kl. 14:54 Alla ska försöka detta enligt min mening inte för svårt att tjäna lite extra pengar. 1 februari 2016 kl 16:19 Glad it8217s arbetar för dig. 1 februari 2016 kl 07:41 Jag har just registrerat mig hos trendhandlare och jag tilldelades Options Financial Markets som min mäklare men jag fick då ett samtal och e-post från Binärboken som hävdar att de hade min mäklare de förklarade att de fick mina detaljer från trendhandlaren . I8217m förvirrad kan du hjälpa 7 februari 2016 kl 21:05 Hej där, that8217s din backupmäklare om kontot isn8217t är kopplat ordentligt. Du kan fortsätta med alternativ FM. 1 februari 2016 kl 02:18 Jag loggade just till Trend Trader men det visar inte mig en mäklare där jag kan lägga in pengar. Kan du hjälpa till med att tacka Louis. 5 februari 2016 kl. 15:52 Detta kan innebära att ditt konto inte är kopplat ordentligt, eller om ditt mäklarekonto inte har verifierats korrekt. Du kan maila support för att kontrollera, eller maila mig infotrustedbinaryreviews och I8217ll vidarebefordra den till att stödja dig. Låt mig veta mäklaren och e-postadressen du brukade anmäla dig till. 8 februari 2016 kl 16:29 Hej Louis, tack för ditt hjälp, jag kommer att vidarebefordra detaljerna till dig inom kort. 8 februari 2016 kl 16:36 I8217ve försökt gå in på inloggningssidan men till ingen nytta. Det verkar att webbplatsen är nere. 28 januari 2016 kl 14:36 ​​I8217ve hade Trend Trader sedan december 2015 och min första insats har vuxit x6 och har dragit tillbaka några för att betala julräkningar. Allt tack till er Louis. 28 januari 2016 kl 13:45 Hej Louis Läser kommentarerna I8217 har vi noterat att det finns några personer som surfer från dåliga anslutningar som jag har och förlorat min insättning. vad jag tycker om att jag ska veta är att jag ska lägga in min insättning på mäklare eller på robotarplatsen. Kan vara en snabb ledtråd i recensionvideoer Tack Bob den 7 februari 2016 klockan 21:00 Hej Bob, ledsen för sent svar. Bäst att göra insättningen som jag gör, snart du kommer till medlemmarnas område, annars kan du få problem med att länka kontona8230 27 januari 2016 kl 19:18 Jag har just anmält mig till Trend Trader och deponerat 250. Jag tilldelades Banc De Binary som min mäklare som jag är nöjd med. Tyvärr har jag ännu inte försökt systemet eftersom jag måste vänta 48-72 timmar för att verifiera mitt konto. Jag antar att det här är normal praxis 1 februari 2016 kl. 16.45. Välkommen till FXProSystems Författare av webbplatsen Hej. Jag är glad att välkomna dig till portalen FXProSystems. Jag heter Daniel Alard. Redan mer än 7 år handlar jag valutamarknaden. Började min bekanta med forex tillbaka 2007. Även då, Im en ambitiös ung man drömde om att bli en framgångsrik näringsidkare och få ekonomiskt oberoende med hjälphandeln. Men det var inte så lätt som jag trodde. I början av hans sätt misstog jag väldigt mycket, men så småningom kunde jag förverkliga sin dröm och jag kan med självförtroende säga att jag är lycklig. ONLINE FOREX TV NYHETER Alltid de aktuella nyheterna om Forex-marknaden Forex TV Videomaterialen i detta avsnitt uppdaterar dig på de senaste Forex nyheterna. ForexTV-utgåvor kommer att belysa de variabler som påverkar växelkurserna och händelserna, vilket medför trendövergångar på Forex. Att titta på Forex TV dagligen hjälper dig att forma din egen handelsstrategi, vilket är viktigt för både nybörjare och professionella handlare. Fortsätt följa våra ForexTV nyheter Vi arbetar för dig amplta hrefinstaforex. org data-mce-hrefinstaforex. orgampgtForex brokerampltaampgtHur att handla binära alternativ Binära alternativ är det mest populära handelsinstrumentet på plusoption-plattformen. Det är överlägset det enklaste verktyget för handel, speciellt för nybörjare. Du kan handla väldigt enkelt, bara tre steg. Du väljer den tillgång du vill handla, du anger det belopp som du vill investera och du väljer om priset på tillgången kommer att vara över eller under tiden vid utgången. Om du väljer en utgångstid som är mycket nära aktuell tid, kan transaktionen inte slutföras. I så fall måste du välja en senare utgångstid. Denna specifika kategori av alternativ skiljer sig från de övriga med avseende på utgångstiden, eftersom tillgängliga utgåvor avser samma dag. Till exempel, om priset på guld är för närvarande till 1500 dollar per oz, kommer det att stiga eller falla med 17:00. Näringsidkaren köper aldrig en tillgång, förutspår bara marknadsriktningen. En korrekt förutsägelse resulterar i en in-the-money handel. 60 Seconds Trading 60 Andra alternativ liknar handel klassiska binära alternativ men med kortare utgångstider. Dessa alternativ löper ut på 60. 90. 120, 180 eller 300 sekunder från starten av en handel. beloppet per position kan sträcka sig från 5 till ett maximalt belopp per position på 10000 (kan variera mellan konton). Handel 60 Andra binära alternativ riktas huvudsakligen till mer aggressiva handlare. Det ger möjlighet till omedelbar vinst och gör det möjligt för handlare att dra nytta av marknader med hög volatilitet. Handel 60 Andra alternativ liknar handel klassiska binära alternativ men med kortare utgångstider. Dessa alternativ löper ut på 60. 90. 120, 180 eller 300 sekunder från starten av en handel. beloppet per position kan sträcka sig från 5 till ett maximalt belopp per position på 10000 (kan variera mellan konton). Handel 60 Andra binära alternativ riktas huvudsakligen till mer aggressiva handlare. Det ger möjlighet till omedelbar vinst och gör det möjligt för handlare att dra nytta av marknader med hög volatilitet. Stegen är ett handelsverktyg som gör det möjligt för näringsidkaren att göra flera förutsägelser om en viss tillgång och utgångstid, samtidigt som man analyserar motsvarande utbetalningar och vinster. I motsats till klassisk binär handel (valde, analysera, investera) kan en näringsidkare välja flera alternativ för samma utgångstid som är djupa i pengarna för att få några poäng på ett säkrare sätt eller välja ett alternativ som är ute av pengarna för att få en potentiell avkastning som kan nå upp till 1500. En näringsidkare får en rad prisnivåer, som är fodrade med lika stora mellanrum, som på en stege. Den näringsidkare bedömer huruvida det underliggande tillgångspriset kommer att stänga över eller under den förutbestämda prisnivån vid utgången av tiden. Ladder Trading kan också definieras som Target. Den näringsidkare har förutbestämda målnivåer, för vilka de bedömer huruvida målet ska uppfyllas före utgångsdatumet. För att avsluta handeln tidigt trycker näringsidkaren bara på knappen Sälj. Ladder erbjuder näringsidkaren ett pris för att stänga sin position tidigt baserat på en statistisk matris som beräknar: options trading rules, tid till utgången, marknadsvolatilitet och målpris. Försäljningspositionen är tillgänglig upp till 5 minuter före den angivna utgången. Ladder erbjuder näringsidkaren ett pris för att stänga sin position tidigt i ett 3 sekunder fönster. Godkännande kommer att sälja alternativet, Annullering kommer att behålla positionen med näringsidkaren. Ladder gör det möjligt för kunden att: Förutse om räntan kommer att ligga över eller under en viss kurs, vilket ger kunderna rätt till motsvarande utbetalningar. Resultat från marknadsvolatilitet. Fördel av klassisk UP DOWN-handel. Har flera förutsägelser om samma tillgång. Tjäna olika utbetalningar beroende på risken De bestämmer för den specifika tillgången One Touch Alternativen liknar inte resten av de tillhandahållna binära optionerna av plusoption eftersom de ger högre utbetalningar om en tillgång når ett fördefinierat pris och kan omsättas när alla finansiella marknader är stängda under: helger , helgdagar och efter-timmar. Om den underliggande tillgången når eller överstiger målpriset när som helst från det att handeln inleds till dess att optionen löper ut, kommer alternativet att vara In-the-Money och utbetalningsbeloppet krediteras på investors konto. One Touch Options kan köpas på lördag från 12:00 till söndag 19:00. Optionerna handlas från måndag 12:00 till fredag ​​17:10. Alternativen får endast köpas i de prisenheter som anges på webbplatsen. Alternativen ska provas över en period på fem dagar, måndag till fredag, en gång om dagen i enlighet med Reuters 17:00 provprocent. Den utlovade utbetalningen kommer att överföras till kundkontot vid optionens utgångsdatum (fredag ​​20:00 Pm), även om villkoren för optionerna har realiserats före periodens slut. Alternativet utbetalningsvillkor kan variera och visas i handelsrutan under snabbvalsmappen. Med liknande funktionaliteter till binär förstärkare långsiktigt tillåter parhandlare att förutse det relativa förhållandet mellan 2 tillgångar från samma aktietyp (vilken tillgång kommer att överträffa eller överträffa den andra vid utgången). Med vanliga binära alternativ förutspås priset på en vara. Med par beräknar en näringsidkare hur stark eller svag en tillgång jämförs med en annan. Till exempel kan investerare handla på prestanda för Guld jämfört med Olja, Google jämfört med Apple, Dow Jones jämfört med FTSE. Tanken för Par Options kom från universum av valutakryssningar och för närvarande är dessa instrument en unik handelsmetod eftersom de bygger på relativa styrkor eller svagheter och inte på absoluta styrkor. Långsiktiga binära alternativ ger dig möjlighet att handla på en längre tid. Med hänsyn till den makroekonomiska miljön och grundläggande grundläggande indikatorer kan du få exponering för positioner som går ut från nästa dag upp till 1 år. Om du är korrekt vid dina förutsägelser, vilket betyder att din position kommer att vara In-the-Money, kommer du att kunna öka ditt handelskonto baserat på dina långsiktiga affärer. Tror du att förutsägelserna för tillväxten av den kinesiska ekonomin är över-ambitiösa Tror du att analytiker underskattar prognosen för kvartalsresultatet från en mobilenhetsproducent Genom att handla med långsiktiga alternativ kan du få exponering för större tidsramar och dra fördel av av din kunskap om finansiella marknader. Långsiktiga alternativ liknar binära alternativ. Du väljer bara tillgången, mängden och den riktning som du tror att tillgången kommer att flytta. Skillnaden är att förfallitider för tillgångar inte är samma dag. Utgångstider är: I slutet av morgon, slut på morgondagen, slutet av veckan, slutet av månaden, kvartalet och så vidare. Enefits of Long Term inkluderar: Den primära fördelen är att göra en förutsägelse är mer okomplicerad. I tider med hög volatilitet är det inte lätt att förutsäga små förändringar av tillgångsvärden. Men med tillgångarnas känslighet för ett marknadsmeddelande eller andra handelssignaler kan du handla mer framgångsrikt. Genom att vänta längre ger du tillgångstiden för att svara enligt identifierade trender, vilket hjälper dig att göra mer lukrativa affärer. Lägre risk och högre avkastning. Den genomsnittliga avkastningen blir stabilare över tid och du är mer benägen att placera lönsamma affärer, förutsatt att du placerar dina affärer på en solid marknadsanalys. Investerare har mer tid att studera marknader och genomföra en grundligare analys för att göra professionella och utbildade prognoser. Long Term är också idealisk för mer erfarna binära handlare som föredrar att dra nytta av sin marknadskunskap genom att ta en längre sikt. En långsiktig syn ger dig tid att förbättra din handelsstrategi.

No comments:

Post a Comment